Наші центри по всьому Києву
Показати адреси

Програма лояльності "CLUBсard"

Що за Бонусна програма?

Накопичувальна система, яка надає вигоду за спеціальними пропозиціями та перевагами для постійних клієнтів мережі магазинів “Олівець молодець” та центрів оперативної поліграфії "KPI Print".

Що таке CLUBcard?

Ваша картка постійних покупок! Унікальна можливість заощаджувати, отримуючи кешбек на наступні покупки.

Що означає накопичувальна система?

Накопичувальна система означає, що при кожній покупці Ви отримуєте бонус на особистий рахунок. Сума цього бонусу може збільшуватись за рахунок накопичення суми покупок.
  • 1,5% - від 57 грн
  • 3% - від 5 000 грн
  • 5% - від 10 000 грн
  • 10% - від 15 000 грн
  • 15% - від 20 000 грн

Як отримати CLUBcard?

Достатньо зробити покупку на суму від 57 грн та відповісти на два запитання.

Як накопичити бали на картку CLUBcard?

Купуючи товари в мережі “Олівець молодець” та користуючись послугами у центрах оперативної поліграфії "KPI Print", бали нараховуються на CLUBcard під час сканування картки на касі або по телефону. У чеку відображається сума нарахованих бонусів.

Які умови бонусної програми?

За будь-яку покупку в магазині Ви отримуєте бонус на особистий рахунок. Бонуси нараховуються одразу. Скористатися ними можна на 15 день після нарахування. Списувати бонуси Ви можете у будь-який час та у будь-якій сумі, яка є у Вас на рахунку.

Чи нараховуються бонуси на акційний товар?

Так, нараховуються, але за мінімальним бонусом (1,5% бонусу).

Де я можу скористатися бонусною карткою?

Ви можете скористатися карткою в будь-якому магазині "Олівець Молодець" та в центрах оперативної поліграфії "KPI Print", які беруть участь у цій програмі:
на вул. Борщагівська, 128,
на вул. Тургенєвська, 16,
по просп. Повітрофлотський, 36.

Незабаром ця система діятиме по всій мережі.

На який товар бонуси не нараховуються?

Бонуси нараховуються на весь товар та послуги в мережі. Мінімальний бонус нараховується на акційний товар (жовті цінники) та окремі позиції, на цінниках яких зазначено 1,5% бонусів.

Як можна розрахуватись балами?

100% вартості товару сплачуйте накопиченими балами у мережі магазинів "Олівець молодець" та вартості послуг у центрах оперативної поліграфії "KPI Print". Бали нараховуються з першої покупки та будуть активними для розрахунку на 15-й календарний день після покупки.

Як відновити втрачену картку CLUBcard?

Зверніться до каси в будь-якому магазині "Олівець молодець" або в центрі оперативної поліграфії "KPI Print".

Який термін дії балів?

Термін дії балів 12 місяців від дня активації.

Що робити, якщо бали не зарахувалися на картку?

Зверніться на касі в будь-якому магазині "Олівець молодець" або в центрі оперативної поліграфії "KPI Print" та надайте чек для підтвердження такого нарахування.

Де я можу ознайомитись з докладними правилами участі у програмі лояльності Бонусна програма?

Тисні на кнопку нижче
  1. УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ
    1. Брати участь у програмі лояльності "CLUBcard" (далі накопичувальній програмі) мають право фізичні особи, які досягли 18 років.
    2. Заповнення та підписання Анкети Учасника є обов'язковою умовою участі у накопичувальній програмі.
    3. Учасник накопичувальної програми зобов'язаний самостійно стежити за змінами у правилах участі.
    4. Касир/продавець/оператор має право в будь-який час в односторонньому порядку, без будь-яких негативних наслідків для себе змінювати перелік товарів, на які поширюватимуться умови програми.
    5. Споживач, беручи участь у накопичувальній програмі, сповіщений і беззастережно погоджується з тим, що CLUBcard поверненню не підлягає.
  2. РЕЄСТРАЦІЯ У ПРОГРАМІ ТА АКТИВАЦІЯ КАРТИ «CLUBCARD»
    1. Реєстрація у програмі та видача картки за символічну ціну 0,01 грн. відбувається при придбанні товару чи послуг на суму від 57 грн. у будь-якому магазині "Олівець молодець" або в центрі оперативної поліграфії "KPI Print". Особа має право оформити лише одну картку програми лояльності "CLUBcard".
    2. У комплекті з карткою Клієнт отримує інформаційний буклет із Анкетою Учасника та загальною інформацією про програму.
    3. Особа зобов'язана ознайомитись із правилами участі у програмі лояльності "CLUBcard" до моменту заповнення та підписання Анкети Учасника.
    4. Для того, щоб безперешкодно накопичувати та використовувати бонуси, Учасник зобов'язаний заповнити всі поля у даній Анкеті Учасника.
    5. Реєстрація та активація Учасника у програмі відбувається таким чином:
      1. Реєстрація та активація функції накопичення бонусів здійснюється у момент, коли Учасник отримав картку та відповів на низку ключових питань касира для первинної реєстрації картки.
      2. Активація функції списання здійснюється на 15-й день після першої покупки. Функція списання доступна при купівлі/отриманні послуг лише за умови пред'явлення картки.
    6. Якщо персональні чи інші попередньо внесені дані змінилися, то Учасник повинен повідомити про це оператора/касира у найближчому торговому відділенні "Олівець молодець" або KPI Print.
    7. За збереження Карти повну відповідальність несе Учасник. У разі втрати, крадіжки Карти або використання Карти або бонусного рахунку третіми особами оператор / Касир не несе жодної відповідальності.
    8. У разі пошкодження, втрати або крадіжки бонусної картки Учасник зобов'язаний повідомити про це оператора або касира у найближчому торговому відділенні "Олівець молодець" або KPI Print. Після подання заявки картка блокується у найближчий період часу і перевидається нова. Оператор/касир не несе відповідальності за термін перевидачі картки.
    9. Учасник є власником однієї картки. Бонусний рахунок є індивідуальним і не поєднується з іншими учасниками. На одну електронну пошту та один номер телефону може бути оформлена лише одна картка. При реєстрації двох і більше карток на одну фізичну чи юридичну особу відповідальність лежить на Учаснику. Карта не може бути передана іншій особі.
    10. Після заповнення та підписання Анкети Учасника та здійснюючи покупки з використанням Картки учасник підтверджує, що ознайомився та погоджується з цими правилами та зобов'язується їх виконувати.
  3. ПРИПИНЕННЯ УЧАСТИНИ У ПРОГРАМІ.
    1. Участь у програмі Учасник може припинити, повідомивши про це оператору/касиру.
    2. Оператор/касир має право відмовити Учаснику в участі у Програмі без пояснення причин.
    3. Оператор має право відмовити Учаснику в участі у Програмі "CLUBcard" або заблокувати вже існуючу картку, якщо Учасник:
      1. порушує чи не дотримується правил програми. Факт порушення правил програми визначається одноосібно касиром чи оператором та оскарженню не підлягає;
      2. надає оператору/касиру інформацію, яка не відповідає дійсності;
      3. не використовує картку "CLUBcard" протягом 12 місяців.
    4. У разі блокування Картки Учасник повинен звернутися до оператора/касира для з'ясування причини протягом 30 днів. Якщо Учасник не звернувся протягом цього періоду, участь у програмі припиняється.
    5. Після припинення участі у Програмі бонуси на рахунку анулюються.
  4. НАрахування БОНУСІВ.
    1. Нарахування бонусів відбувається з моменту активації картки та першої купівлі з використанням картки "CLUBcard" у магазинах "Олівець молодець" та в центрах оперативної поліграфії "KPI Print".
    2. Для отримання бонусів на картку та можливості їх використання Учасник повинен до кінця касової операції повідомити касира про наявність Картки та пред'явити її для ідентифікації. Без використання картки Учаснику доступна лише функція зарахування бонусів. Для цього Учаснику необхідно повідомити касира номер телефону або прізвище, на яке зареєстровано картку.
    3. Правила нарахування бонусів:
      1. Бонуси нараховуються після закриття товарного чека і стають доступними на 15 день після покупки.
      2. Якщо клієнт розрахувався бонусами за товар і здійснює повернення одного з товару в чеку, бонуси назад на рахунок клієнта не повертаються, а компенсуються касиром коштами у вигляді готівки.
      3. При накопиченні певної суми покупок на рахунку Клієнта, відсоток бонусу збільшується і наступне нарахування бонусів відбувається за вищим відсотком. Система автоматично змінює відсоток бонусу клієнта.
      4. Таблиця накопичень сум купівлі:
        1,5% – від 57 грн.
        3% – від 5 000 грн.
        5% – від 10 000 грн.
        10% – від 15 000 грн.
        15% – від 20 000 грн.
    4. На всі акції та окремі товарні одиниці проводиться фіксований відсоток бонусів, а саме 1,5%.
    5. Базове правило нарахування Бонусов: за кожну витрачену гривню налічується 0,02 грн.
  5. СПИСАННЯ БОНУСІВ
    1. Списання бонусів з бонусного рахунку Учасника відбувається при отриманні послуг або купівлі товару в магазинах "Олівець молодець" та в центрах оперативної поліграфії "KPI Print" можливе, якщо включено функцію списання бонусів.
    2. Якщо Учасник бажає розрахуватись за товар чи послуги з використанням бонусів, то він зобов'язаний повідомити про це оператора/касира. Учасник самостійно визначає розмір розрахункових бонусів відповідно до кількості доступних для використання бонусів.
    3. Бонуси активуються для списання через 14 днів після їх нарахування та дійсні протягом 1 року. Бонуси, які Учасник не використав протягом 1 року, програмно анулюються.
    4. Оператор/касир має право вимагати від Учасника пред'явити документ, що засвідчує особу. Відмова пред'явити документ може бути підставою для відмови у списанні Бонусів.
    5. У разі технічної несправності (відсутня зв'язок із сервером) списання бонусів неможливе.
    6. Бонуси, нараховані за товар та/або послуги в рамках програми списуються з рахунку при поверненні даного товару/або відмові від отриманих послуг.
  6. ІНШІ УМОВИ.
    1. Програма лояльності "CLUBcard" є довгостроковою. Термін дії програми може бути змінений в односторонньому порядку і без негативних наслідків для компанії. У разі припинення діяльності програми Компанія повідомляє про це учасників не менше ніж за 1 місяць до закриття програми.
    2. Відповідно до умов Програми, Карта "CLUBcard" поверненню та/або обміну не підлягає.
    3. Відповідно до умов Програми, не можна використовувати картку "CLUBcard" одночасно з іншими картками знижок.
    4. Компанія в будь-який час, без попереднього повідомлення учасників та без будь-яких негативних наслідків для себе, має право вносити зміни до цих правил участі.
    5. У разі, якщо Учасник своєчасно не повідомив оператора/касира про зміну даних, то Компанія не несе відповідальності за донесення інформації. Учасник, підписанням Анкети, підтверджує, що зазначені ним способи зв'язку (e-mail та номер телефону) є достовірними та Компанія може використовувати їх для необхідного інформування Учасника про заходи Програми.

Схожі матеріали

Приєднуйтесь до нас

Наші центри по всьому Києву
Показати адреси